Een cultuurverandering. Een crisis. Nieuwe projecten. Een collega die plots wegvalt. Situaties die zich in ieder bedrijf kunnen voordoen met vaak een grote impact op het contact center. Gezien de tijdelijkheid van deze situaties is het voor veel bedrijven wenselijk om deze problemen met interim managers het hoofd te bieden.

Verandermanagement
Een koerswijziging. Een reorganisatie. Nieuwe werkmethoden. Een andere mentaliteit. De omgeving van zowel de inhouse als de facilitaire callcenters is continu in beweging. Of het nu de concurrentie is de in beweging komt, de klant is die anders wil interacteren, de spanning op de arbeidsmarkt die toeneemt, of het systeemlandschap dat wijzigt, alles heeft gevolgen voor de organisatie, de cultuur, de inrichting en prestaties van het contactcenter

Organisaties dienen zich daarop aan te passen en moeten daarom blijven veranderen. MRTO kan zulke processen voor u op zorgvuldige en constructieve manier begeleiden.

 
 
pagina 1 van 2
volgende
Disclaimer Nederlandse Orde van Beroepscoaches Home Over MRTO Contact Loopbaanbegeleiding Personal Coaching Management Development Interim Management