MRTO is in staat om een sterk draagvlak binnen uw organisatie te creëren en op effectieve wijze een nieuwe cultuur, een nieuw proces of een nieuwe werkwijze te implementeren.

Crisismanagement
Ontevreden klanten? Oplopende wachttijden? Cumulerende werkvoorraden? Sterk stijgende personeelskosten door een hoog verzuim en verloop?
MRTO kan u, op basis van een gedegen analyse en een effectieve en efficiënte aanpak, helpen de rust weer terug te krijgen in het contact center en de prestaties (weer) naar het gewenste niveau brengen.

Vervangingsmanagement
De arbeidsmarkt voor callcentermanagement is onstuimig, fluctueert en is conjunctuurgevoelig. Mensen vertrekken naar een ander bedrijf. Ook kunt u te maken hebben met ziekteverzuim. Dat zet u voor een dilemma.,zeker als het om sleutelposities gaat.
MRTO kan voor u de leiding op uw contactcenter tijdelijk over kunnen nemen. Op deze manier waarborgt u de voortgang van uw bedrijf en heeft u de tijd om naar een juiste definitieve opvulling van de betreffende positie te zoeken.

 
 
vorige
pagina 2 van 2
Disclaimer Nederlandse Orde van Beroepscoaches Home Over MRTO Contact Loopbaanbegeleiding Personal Coaching Management Development Interim Management